FamousGrey blijft dromen voor Nagelmackers

Nagelmackers

Crea / News

NagelmackersNa de eerste golf vorig jaar in oktober, keert FamousGrey vandaag terug met een nieuwe tv-campagne voor Nagelmackers. Hiervoor doet het bureau en de bankier opnieuw een beroep op het initiële concept. Het creatieve concept speelt in op het bijgeloof waarin iedereen wel eens zijn hoop stelt om een droom te realiseren. Nagelmackers wil echter niets aan het toeval overlaten als het gaat over het realiseren van de dromen van haar klanten.

Nagelmackers

De spot toont een jong stel dat nadenkt over een wereldreis. Enkel bij een ‘teken’ gaan ze ervoor. Tegelijkertijd wijkt een man, een paar kilometer verderop, abrupt uit voor een overstekende hond. Dat zorgt ervoor dat hij de boot die op zijn oplegger ligt, verliest. De boot begint aan een onwaarschijnlijk avontuur en eindigt uiteindelijk… in het zwembad van de buren.

Ten slotte volgt de bekende baseline: ‘Wacht niet op een teken om uw dromen te realiseren. Kom langs bij Nagelmackers, personal en private banking.’ De campagne ging vorige maandag van start op de nationale zenders en loopt ook op YouTube.

Credits

Client: Nagelmackers

Director Marketing & Communication: Erwin Drenth

Head of Strategic & Creative Marketing: Bart Beeusaert

Campaign Manager: Karlien Kelgtermans

 

Agency: Famous

Creative Director: Katrien Bottez

Art Director: Olivier Maquenne

Copywriter: Steven Janssens, Koen Mortier

Brand Leader: Jonas De Wit

Project Manager: Charlotte Bosquée

Agency Producer: Marc Van Buggenhout

 

Production Company: CZAR.BE

Director: Koen Mortier

Executive Producer: Eurydice Gysel

Producer: Maarten De Sutter

DOP: Martijn Van Broekhuizen

Stunts: Stuntteam Hammy de Beukelaer

Post Producer: Bieke De Keersmaecker

Editor: Manu Van Hove

Grading: Olivier Ogneux

Online / VFX: Czar / Benuts

Music: Isolde Lasoen en Luk Vermeir

Sound Design: Senjan Jansen

Post Sync Sound Studio: Cobra Radio Brewery