FamousGrey connecteert verschillende expertises


Floris Adriaenssens - Jan Quintelier - Sam Khokhar - Kurt Van Nieuwenhove - Marie Delrue
Floris Adriaenssens wordt de nieuwe connection planner bij FamousGrey. Met een hoop mediaexpertise en met de juiste bureau-achtergrond (Duval Guillaume, Trendwolves, TBWA en Publicis) zijn zijn skills perfect om alle kanalenexpertises binnen FamousGrey te integreren. “Over de jaren heen is heel wat geïnvesteerd in kennis van diverse kanalen,” zegt men bij FamousGrey. “Inhuis worden Adwords gekocht, performance plannen geboekt, sites geoptimaliseerd, CRM-trajecten uitgetekend, radiospots opgenomen en video geproduceerd.
Floris wordt de strategische link die van alle expertises één mooi geïntegreerd connectieplan maakt. Met als voordeel dat hij binnen de muren van FamousGrey fysiek naast de experten kan gaan zitten om ook op creatief vlak alles uit de kanalen te halen.”
Om het digitale team te versterken verwelkomt FamousGrey ook Marie Delrue, Sam Khokhar, Kurt Van Nieuwenhove en Jan Quintelier. Marie Delrue en Kurt Van Nieuwenhove gaan aan de slag als digital producer om de diverse digitale campagnes en platformen te realiseren. Ook performance marketeer Sam Khokhar versterkt het team. Hij staat in voor SEA, SEO, display advertising & analytics voor FamousGrey-klanten. Tot slot versterkt Jan Quintelier het digitale team als webmaster.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



