FamousGrey en BOIC maken Winterspelen even spannend als zomerversie

Crea / News

De Belgische trots laaide deze zomer weer hoog op. Met ons enthousiasme supporterden we Team Belgium door dik en dun, en meerdere keren tot een podiumplaats. Deze editie van de Olympische Winterspelen volgt uitzonderlijk snel na de Zomerspelen, die door COVID een jaar uitgesteld werden. We zijn dan wel geen bekend wintersportland, maar onze atleten staan klaar om het beste van zichzelf te geven. Daarom rekent het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) op dezelfde betrokkenheid van de Belgische supporters in februari.

Om dit gevoel aan te wakkeren, creëerde FamousGrey een campagne die aantoont dat wintersporten niet alleen spannend en gewaagd zijn voor de atleet, maar ook voor de supporter die volgt vanop de eerste rij. Net zoals afgelopen zomer, zal de spanning in februari dus ongetwijfeld weer van het scherm druipen, vandaar: ‘Same Thrill, Different Season’.  De TV-spot bewijst dat we binnenkort weer alle reden hebben om aan ons scherm gekluisterd te zitten, klaar om voor onze atleten te juichen.

Credits

Client: The Belgian Olympic and Interfederal Comittee

Client contacts: Dieter Reyntjens, Sarah Verzin, Benjamin Roeges, Benjamin Wery

Agency: FamousGrey

Excecutive CD: Peter Ampe

Creative Team: An-Sofie Keulen & Steve Maes

Account Team: Maxine Heylands & Jef Leysen

Strategic Director : Dominique Poncin

Strategic Planner : Sarah-Maria Luckx

RTV-producer: Marlies Neudt & Lisa Cuypers

Production: FamousProductions

Post-production: Sven Vanhee 

Soundstudio: FamousGrey Productions

Sound Engineer : Mathieu Savenay

Design : Lichtwaas

PR : Famous Relations