Het is de periode van de jaaroverzichten. Ook voor De Tijd. De Tijd kijkt in haar jaaroverzicht van zaterdag 24 december met een nuchtere blik terug op een jaar waarin vele zekerheden zijn gesneuveld.
Die conclusie was meteen het vertrekpunt voor de campage van FamousGrey. Er zijn nog zekerheden. Maar niet veel meer. Deze gedachte wordt, met een knipoog, zowel in krant, bannering als op radio uitgewerkt.
Credits
Client: Mediafin (De Tijd / L’Echo)
Client contacts: Frederik Delaplace, Katleen Mertens
Agency: FamousGrey
CD: Ad van Ongeval, Jeremie Goldwasser
Creative Team: Luc Libens, Olivier Maquenne, Jean-Paul Lefebvre
Design: Emilie Boudart
Project Manager : Katrien Crabbe
Business Director: Janpieter Mels
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]