Het is de periode van de jaaroverzichten. Ook voor De Tijd. De Tijd kijkt in haar jaaroverzicht van zaterdag 24 december met een nuchtere blik terug op een jaar waarin vele zekerheden zijn gesneuveld.
Die conclusie was meteen het vertrekpunt voor de campage van FamousGrey. Er zijn nog zekerheden. Maar niet veel meer. Deze gedachte wordt, met een knipoog, zowel in krant, bannering als op radio uitgewerkt.
Credits
Client: Mediafin (De Tijd / L’Echo)
Client contacts: Frederik Delaplace, Katleen Mertens
Agency: FamousGrey
CD: Ad van Ongeval, Jeremie Goldwasser
Creative Team: Luc Libens, Olivier Maquenne, Jean-Paul Lefebvre
Design: Emilie Boudart
Project Manager : Katrien Crabbe
Business Director: Janpieter Mels
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]