FamousGrey en De Tijd weten wat zeker is

ADV_TD161220_Jaaroverzicht_3 (1)

Crea / News

ADV_TD161220_Jaaroverzicht_3Het is de periode van de jaaroverzichten. Ook voor De Tijd. De Tijd kijkt in haar jaaroverzicht van zaterdag 24 december met een nuchtere blik terug op een jaar waarin vele zekerheden zijn gesneuveld.

Die conclusie was meteen het vertrekpunt voor de campage van FamousGrey. Er zijn nog zekerheden. Maar niet veel meer. Deze gedachte wordt, met een knipoog,  zowel in krant, bannering als op radio uitgewerkt.

ADV_TD161220_Jaaroverzicht_2

Credits

Client: Mediafin (De Tijd / L’Echo)

Client contacts: Frederik Delaplace, Katleen Mertens

 

Agency: FamousGrey

CD: Ad van Ongeval, Jeremie Goldwasser

Creative Team: Luc Libens, Olivier Maquenne, Jean-Paul Lefebvre

Design: Emilie Boudart

 

Project Manager : Katrien Crabbe

Business Director: Janpieter Mels