Iets langer dan een jaar geleden creëerden FamousGrey en Ketnet creëerden samen een applicatie met als doel de leesvaardigheid van kinderen te verbeteren. Een geslaagde missie blijkt nu, want Ketnet Dub krijgt een eervolle vermelding onder de categorie onderwijs bij de 22ste editie van The Webby Awards.
Jaarlijks rijkt the International Academy of Digital Arts and Sciences (AIDAS) Webby Awards uit voor de beste onlinecampagnes wereldwijd. Volgens de New York Times zijn de Webby Awards zelfs ‘de grootste eer op het internet’. Onder de categorie onderwijs van websites en applicaties, kreeg FamousGrey een eervolle vermelding. Dit betekent dat de applicatie tot een van de beste campagnes behoort van de 13.000 inzendingen die de AIDAS dit jaar ontving.


Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]