Iets langer dan een jaar geleden creëerden FamousGrey en Ketnet creëerden samen een applicatie met als doel de leesvaardigheid van kinderen te verbeteren. Een geslaagde missie blijkt nu, want Ketnet Dub krijgt een eervolle vermelding onder de categorie onderwijs bij de 22ste editie van The Webby Awards.
Jaarlijks rijkt the International Academy of Digital Arts and Sciences (AIDAS) Webby Awards uit voor de beste onlinecampagnes wereldwijd. Volgens de New York Times zijn de Webby Awards zelfs ‘de grootste eer op het internet’. Onder de categorie onderwijs van websites en applicaties, kreeg FamousGrey een eervolle vermelding. Dit betekent dat de applicatie tot een van de beste campagnes behoort van de 13.000 inzendingen die de AIDAS dit jaar ontving.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]