FamousGrey en Helan laten hun tanden zien

Crea / News

Helan lanceert de nieuwe tandverzekering Dentalia Up, met sterke voordelen voor trouwe klanten. Om dat product te promoten, tonen ze samen met FamousGrey de relevantie van een goede tandverzekering - dat doen ze door de experts aan het woord te laten: de tanden zelf. Want als je tanden konden spreken, kozen ze voor een tandverzekering.

Een gezond gebit is niet vanzelfsprekend. Consumenten zijn weinig bezig met de gezondheid van hun tanden - pas wanneer we tandzorgen hebben, beseffen we hoe kwetsbaar en duur onze tanden wel zijn. De nieuwe campagne start daarom met video’s en posts op sociale media waar verschillende tanden het woord nemen, zoals het zwarte gaatje, de voortand, de hoektand van je kind en de scheve tand. Ook op de radio laten de tanden van zich horen tijdens de tweede golf van de campagne, die van start gaat in september. "Luister naar je tanden, want zij verdienen hun eigen verzekering," klinkt het. Daarnaast laten ook influencers Tom De Cock, Anne Cornut, Laura Van Heuven en Lieselot De Smet hun tanden voor zich spreken via hun sociale-mediakanaal.

Credits

Client: Helan
​Client: Ariane Collard, Sarah Masschelein, Julie van Pee

Agency: FamousGrey ​
​Creative Director: Peter Ampe
​Creative team: Lore Heyvaert & Sarah De Blaiser

Account team: Olivia Naudts, Silke Galle, Lies Bernaer ​
​Brand strategist: Aze Van Coillie
​Digital Strategist: Wies Dickens, Yarne De Schrijver
​Performance manager: Jonas Sprengers
​Social creative: Florentien Duquet
​Motion designer: Simone Curzi, Sven Vanhee

RTV Producer: Birgit D’Hont
​Sound Engineer: Mathieu Savenay
​Sound coach: Koen Van Deun
​VO: Tom Van Dyck

PR agency FamousGrey: Famous Relations
​PR contact: Astrid Jacobs, Zoë Cnaepkens

PR agency Helan: Team Lewis

Media agency: Mindshare
​Media contact: Johan Putseys, Tina Tribout