Elke dag de tijd nemen om gezonde en evenwichtige maaltijden klaar te maken wanneer je een actief leven leidt, is niet altijd even gemakkelijk. Nochtans hechten de Belgen veel belang aan hun voeding en zijn ze niet bereid in te boeten op kwaliteit en smaak. Daarom wil Iglo komaf maken met het schuldgevoel dat je zou kunnen hebben als je voor bereide diepvriesmaaltijden kiest. Met de campagne ‘Iemand heeft gekookt voor jou’ van FamousGrey plaatst Iglo de chefs achter die bereide maaltijden in de kijker. Chefs, voor wie de versheid en kwaliteit van de ingrediënten uitermate belangrijk zijn.
Om het grote publiek te tonen dat het perfect mogelijk is een actief leven te combineren met een evenwichtige voeding, waarbij je voluit kan genieten, heeft FamousGrey twee televisiespots en een reeks visuals bedacht. De eerste spot van de campagne wordt sinds maandag 16 januari op de nationale televisiezenders uitgezonden.
https://www.youtube.com/watch?v=8REzYHyd4xQ
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]