Vaak bestaat een autocommercial uit een mooie wagen die door een prachtig landschap rijdt. Helaas ziet het decor van de testrit er soms veel minder aantrekkelijk uit. FamousGrey en Volvo Car brengen daar met hun nieuwste campagne verandering in. Centraal in deze campagne staat de nieuwe Volvo V90, naar verluidt een knap staaltje van Zweedse innovatie. In de televisiespot zie je deze mooie wagen rijden in indrukwekkende Zweedse landschappen rond Stockholm, Åre en Skåne.
Om mensen aan te moedigen een testrit te maken, koppelde FamousGrey aan de internationale televisiespot de wedstrijd ‘Testdrive The Commercial’. Deelnemers kunnen een testrit winnen langs de route van de reclamespot en zo het rijplezier van de Volvo V90 ervaren in het bijbehorende Zweedse landschap. De actie – die nog loopt tot midden juli - wordt aangekondigd in affichage, televisie- en radiospots, online en via social media. Op testdrivethecommercial.be kunnen mensen de route van de tv-spot verkennen en deelnemen aan de wedstrijd. Later volgt nog content over de Zweedse testrit-ervaring van de winnaars.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]