FamousGrey lost de verwachtingen in

Hyundai FamousGrey

Crea / News

Hyundai FamousGreyZaterdag opende het Autosalon zijn deuren voor het grote publiek.  Voor die gelegenheid lanceert FamousGrey een nieuwe Hyundai-campagne. Een spot die integraal door het bureau werd verzorgd en in België en Luxemburg online te zien zal zijn.  De filmspot toont op een moderne en dynamische manier dat Hyundai er steeds in slaagt de verwachtingen in te lossen en zijn consument blijft verrassen. Want het leven lijkt vol te zitten met teleurstellingen. We verwachten op voorhand veel meer van iets en blijven achteraf vaak ontgoocheld achter. Een perfect uitziende hamburger die toch niet zo perfect blijkt te zijn, een ‘brave’ baby die plots zijn ware kant laat zien, …

Maar wat als u nu eens aangenaam verrast wordt ? Door Hyundai bijvoorbeeld. Want naast de zeer goed uitgerust wagens, biedt Hyundai supervoordelige voorwaarden aan een onklopbare prijs.

Op het Autosalon is de spot sinds 14 januari en  nog tot en met 22 januari 2017 te ontdekken op de Hyundai-stand.

https://www.youtube.com/watch?v=FaW68NHVq7k

Credits

Client: Hyundai

Client contacts: Ellen Van den Eynde, Franck Zicot, Adélaïde Ranjard

 

Agency: FamousGrey

Excecutive CD: Katrien Bottez

CD: Ad van Ongeval, Jeremie Goldwasser

Creative Team: Nicolas Mouquet en Geoffrey Masse

 

Project leader: Martine Vandenbosch

Brand Leader: Naïké Van Hulle

Business Director: Janpieter Mels

PR Manager: Anne-Cécile Collignon

 

Production director : Emily Rammant

RTV-producer: Charlotte Bodson

Production: Caviar

Producer: Anaïs Raes

Director: Tom Willems

DTP: Emilie Boudart