FamousGrey neemt de leiding voor De Tijd en Vlerick Business School

Wie wil blijven ondernemen, zal dat duurzaam moeten doen. Daarom organiseren De Tijd (Mediafin) en Vlerick Business School de allereerste opleiding Sustainability Management, mét officieel Vlerick-certificaat: Take the lead. U leert er van verschillende experts en professoren hoe u de vele facetten van duurzaamheid ook in uw bedrijf kunt integreren. Van ESG over de Green Deal tot het belang van purpose. Zo ontdekt u hoe duurzaamheid ook winstgevend kan zijn en neemt u in amper 8 weken tijd 5 jaar voorsprong met uw bedrijf. FamousGrey creëerde een bijhorende campagne, zowel in print als in radio.
Credits
Client: Mediafin
Contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens
Agency: FAMOUSGREY
CD: Peter Amper
Account Director: Marko van Dyck
Account Manager: Lies Bernaer
Creation: Johan Van Oeckel, Jonas Caluwé, Jan Schoofs
Online Marketeer: Jonas Sprengers
Soundstudio: FamousGrey Productions
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]