FamousGrey maakt testrit even spannend als tv-spot

Crea / News

famousgreyIn commercials zien we vaak een mooie wagen door een prachtig landschap rijden. Omdat het decor van een normale testrit er meestal wat minder aantrekkelijk uitziet besloot FamousGrey om de testrit voor één keer net zo spannend te maken als de commercial zelf.

Om mensen aan te moedigen een testrit te maken, lanceerden ze naast de internationale televisiespot de wedstrijd ‘Testdrive The Commercial’. Gedurende een maand lang kon iedereen een testrit aanvragen om zo een op maat gemaakte testrit met de nieuwe Volvo V90 in de prachtige landschappen van Zweden te winnen. De actie was een groot succes want in totaal werden er maar liefst 2551 testritten geboekt.

Na afloop van de wedstrijd stuurde FamousGrey de winnaar op pad met zijn nieuwe wagen langs de indrukwekkende Zweedse landschappen rond Stockholm, Åre en Skåne. Op deze manier kon de winnaar het rijplezier van de nieuwe Volvo V90 ervaren in het bijhorende Zweedse landschap. Het resultaat hiervan kan je sinds deze week ontdekken in een online aftermovie. Daarnaast kon je via korte posts op social media volgen hoe het koppel deze testrit heeft ervaren.