Jef Leysen start bij FamousGrey als nieuwe account director en zal zich vooral focussen op klanten Alken-Maes, Iglo, Kom op tegen Kanker en BOIC. Hij leerde de knepen van het vak bij Duval Guillaume en maakte achteraf een korte reclamestopdoor aan de slag te gaan bij Nanopixel, gespecialiseerd in 3D visualisaties en virtual reality. Hij kijkt uit naar zijn samenwerking in de creatief-digitale tandem met Peter Ampe en Jonathan Detavernier.
Ook Romy Vierhouten versterkt het commerciële team als account director. AG Insurance wordt haar belangrijkste klant. Romy deed ervaring op als client producer bij DDB en werkte vooral op Bpost en Studio Brussel. Daarvoor was ze actief in verschillende advertising en marketing posities in zowel België als Frankrijk. Lies Bernaer wisselt Mortierbrigade voor een rol als project manager bij FamousGrey. Zij start begin april en brengt de nodige all-round accountervaring en sterke producer skills mee naar het Wivina-klooster.
Met deze accountversterking wil FamousGrey inzetten op een combinatie van ervaring en jong talent. En vooral op een gedrevenheid om sterk werk te maken dat verder gaat dan advertising.