FamousGrey verwelkomt vier nieuwe gezichten en versterkt het expertiseniveau op vlak van strategie en digital. FamousGrey verwelkomde Ann Peetermans en Michael Gannouni al in januari. Vanaf vandaag zullen ook Sven Houben en Bram De Baere FamousGrey versterken. Ann Peetermans vervoegt zich bij het strategische team als senior strateeg, dezelfde functie die ze uitoefende bij BBDO.
Michael Gannouni start als Digital PM en zet mee zijn schouders onder de digitale producten binnen FamousGrey. Michael startte bij Emakina, waar hij drie jaar lang binnen het mobile team fungeerde. Eveneens van Emakina, verwelkomt FamousGrey vandaag ook Sven Houben. Als digitale strateeg zal hij het strategische team versterken en zich focussen op de digitale strategie die FamousGrey wil uitzetten. Voor Emakina werkte Sven 2,5 jaar bij Boondoggle, voorafgaand aan 1 jaar Duval Guillaume.
Tot slot zal ook Bram De Baere FamousGrey digitaal versterken op het vlak van online marketing. Bram werkte drie jaar bij Google Dublin en kan dus teren op behoorlijk wat online marketing-skills. Marc Fauconnier, CEO bij FamousGrey: "In een steeds complexere omgeving moeten we onze klanten nog beter omringen met specifieke expertise. Strategie en technologie zijn topprioriteiten voor FamousGrey."