One Show 2020: bingo voor FamousGrey, BBDO, Mortierbrigade en Happiness

oneshow

Awards / News

FamousGrey viel op woensdag 17 juni in de prijzen op de One Show Awards. Met zijn campagne Focus Lines voor het Ministerio de Transporte y Obras Publicas uit Ecuador won het bureau een gouden pencil in de categorie Design.

The One Show is een van de meest prestigieuze awardcompetities op het vlak van reclame, design, interactive en branded entertainment. Ieder jaar vindt de uitreiking plaats in New York. In totaal krijgen ze elk jaar meer dan 20.000 entries binnen.

Andere Belgische winnaars zijn Mortierbrigade (2 merits), BBDO Brussels (1 silver & 2 merits) en Happiness (1 bronze & 2 merits). Een overzicht van alle winnaars vindt u op de website van One Show.

Belgium Merit mortierbrigade / schaarbeek + mortierbrigade / schaarbeek The Legendary Tour PIAS Records Branded Entertainment Experiential - Live Events schaarbeek 50847
Belgium Silver BBDO Belgium / Brussels -60% culture State of the Arts Design Data Visualization - Static or Dynamic Brussels 55132
Belgium Gold FamousGrey / Dilbeek + Ministerio de transporte y obras públicas / Quito Focus Lines Ministerio de transporte y obras públicas Design Spatial Design - Wayfinding Dilbeek 62681
Belgium Merit mortierbrigade / schaarbeek + mortierbrigade / schaarbeek The Legendary Tour PIAS Records Integrated Integrated Branding Campaign schaarbeek 50850
Belgium Merit Happiness / an FCB alliance / Brussels Video Call Art VOO Telecom Out of Home Billboards & Transit - Campaign Vilvoorde 52511
Belgium Bronze Happiness / an FCB alliance / Brussels Video Call Art VOO Telecom Print Newspaper - Campaign Vilvoorde 52518
Belgium Merit Happiness / an FCB alliance / Brussels Video Call Art VOO Telecom Print Posters - Campaign Vilvoorde 60771
Belgium Merit BBDO Belgium / Brussels vote for meAL Lidl Belgium Print Posters - Campaign Brussels 54134
Belgium Merit BBDO Belgium / Brussels -60% culture State of the Arts Social Media Social Post - Real-time Response Brussels 55120