Fanta en EssenceMediacom lossen fantasierijke CGI-campagne

Fanta lanceert haar allereerste lokale campagne met behulp van CGI-technologie, ook bekend als FOOH. Dit initiatief is bedacht om jonge consumenten onder te dompelen in een kleurrijke, speelse en boeiende wereld die de grenzen van de werkelijkheid overstijgt.
Met vier verschillende video's neemt Fanta consumenten mee naar iconische Belgische locaties met outdoor visibiliteit om te ontsnappen naar een fantasiewereld waar creativiteit en verbeelding geen grenzen kennen.
Deze CGI-campagne vertegenwoordigt een unieke stap waarin de Belgische afdeling het voortouw neemt. "Bij Fanta zijn we altijd op zoek naar innovatieve manieren om ons publiek te betrekken en hun verbeelding te stimuleren," zegt Naomi Osorio Galan, senior media operations Manager bij The Coca-Cola Company. "Onze CGI-campagne vertegenwoordigt een nieuw tijdperk in de manier waarop we willen communiceren met onze consumenten. Door de nieuwste technologische ontwikkelingen te combineren met ons speelse en FANTAstische karakter, bieden we een unieke ervaring die mensen meeneemt naar een wereld van entertainment en avontuur."
De CGI-campagne van Fanta zal worden uitgerold via sociale media en is bedacht en gemaakt door de creatieve afdeling van EssenceMediacom. Met deze doorbraak laat Fanta zien dat het altijd op zoek is naar nieuwe manieren om zichzelf te vernieuwen en te innoveren.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]