Fanta huivert erop los voor Halloween

Het is midden oktober en dat betekent maar één ding: Halloween staat (te griezelen) voor de deur. Om deze Halloween extra bloedstollend te maken, creëerde Fanta de nieuwe ‘Fanta: Project Dark Orange’-campagne. Via een ijzingwekkende mini-serie op Youtube zullen social media influencers Kastiop en BlackCrook hun volgers meenemen in een akelig verhaal.
In vier verschillende afleveringen is te zien hoe de influencers steeds meer verontrustende zaken meemaken. Alles start met een creepy mistery box met daarin erg vreemde berichten. Elke opeenvolgende aflevering onthult het donkere verhaal zich vervolgens steeds een beetje meer…
Jongeren die nog meer deel willen uitmaken van het verhaal kunnen zich uitleven met een reeks enge Snapchat lenzen. De vier schrikwekkende lenzen veranderen je in een angstaanjagende zombie, enge mummie, een creepy Fanta-spin of doen je in rook opgaan. Bovendien kan iedereen zich deze Halloween volledig overgeven aan de duisternis met de nieuwe ‘Fanta Dark Orange’ limited edition, een zwarte Fanta met de smaak van bloedsinaasappel. Dankzij de toevoeging van plantaardige koolstof is de Fanta volledig zwart en ziet deze er extra eng uit.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]