Federate optimist voor Hoptimist
Bij Federate houden ze wel van een biertje. Geen wonder dat men er werd ingeschakeld voor de lancering van een nieuw bier, Hoptimist. De opdracht? De verschillende etappes van de creatie van het nieuwe bier in kaart brengen. Van het bedenken van de naam over de volledige branding (etiket, verpakking,...) tot het bedenken van de muziek en alle promomateriaal: Federate had er een hand in. Met inbegrip van een website, spots (te zien op RTL) en een banneringcampagne. Het bier, gebrouwen bij Palm, wordt voorlopig enkel verkocht via Delhaize in Brussel en Wallonië.
Credits
Advertised brand : Hoptimist
Client Contact : info@hoptimistbeer.be
Advertising Agency : Federate
Agency website : www.federate.eu
Creative Director : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Thomas Danthine, Manoah Iannello, Gil Gauniaux
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Project Management : Yana Huygens
Photographer & retouching Packshot : Jekyll n’Hyde
Music & radio production : Audiotheque (François De Meyer)
TV Production : VHS (Manon Lambert & Zoubeir Ben Hmouda)
Website production : Digital Park (Ali Nassiri)
Banner production : Cédric Fripiat
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]