Federate optimist voor Hoptimist

Crea / Design / News

HOP_PackshotBij Federate houden ze wel van een biertje. Geen wonder dat men er werd ingeschakeld voor de lancering van een nieuw bier, Hoptimist. De opdracht? De verschillende etappes van de creatie van het nieuwe bier in kaart brengen. Van het bedenken van de naam over de volledige branding (etiket, verpakking,...) tot het bedenken van de muziek en alle promomateriaal: Federate had er een hand in. Met inbegrip van een website, spots (te zien op RTL) en een banneringcampagne. HOP_AffichesHet bier, gebrouwen bij Palm, wordt voorlopig enkel verkocht via Delhaize in Brussel en Wallonië.


Credits
Advertised brand : Hoptimist
Client Contact : info@hoptimistbeer.be
Advertising Agency : Federate
Agency website : www.federate.eu
Creative Director : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Thomas Danthine, Manoah Iannello, Gil Gauniaux
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Project Management : Yana Huygens
Photographer & retouching Packshot : Jekyll n’Hyde
Music & radio production : Audiotheque (François De Meyer)
TV Production : VHS (Manon Lambert & Zoubeir Ben Hmouda)
Website production : Digital Park (Ali Nassiri)
Banner production : Cédric FripiatHOP_Cluster