Federate imperiaal voor Waterloo-bier van Anthony Martin

Ter gelegenheid van de release van de film “Napoléon” vroeg de Anthony Martin Group aan Federate om een passende campagne te creëren voor zijn triple blonde Waterloo-bier. Zo gevraagd, zo gedaan. Het bureau maakte een bioscoopspot (te zien vóór elke Franstalige vertoning van de film van Ridley Scott), een adressable tv-campagne, een printadvertentie en een volledige bannercampagne.
De Anthony Martin Group is gevestigd op de Hoeve van Mont-Saint-Jean, net daar waar de Slag bij Waterloo heeft plaatsgevonden. Naast zijn Waterloo-biertje brengt de groep ook Timmermans, Bourgogne des Flandres, Maredret, Martin's, Gordon, Guinness en andere bieren op de markt.
Beide partijen hopen alvast dat deze eerste overwinning zal leiden tot een lange en vruchtbare samenwerking.
Credits
Advertised brand: John Martin Brewery
Client: Edward Martin
Agency: Federate (www.federate.eu)
Creative Lead: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creatives: Thomas Evenepoel, Bjorn Blockx
Graphic design: Céline Godaert
Account: Thomas Danthine
Casting agency: Wantedd (www.wantedd.com)
Production: Pickles (www.thepickles.be)
Director: Stanislas Huaux
Producer: Jeremy Marchant
DOP : Bert Degreave
Make-Up Artist: Esther Wauters
Gaffer: Patrick Haegeman
Banner production: Cédric Fripiat
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]