Federate imperiaal voor Waterloo-bier van Anthony Martin

Crea / News

Ter gelegenheid van de release van de film “Napoléon” vroeg de Anthony Martin Group aan Federate om een ​ passende campagne te creëren voor zijn triple blonde Waterloo-bier. Zo gevraagd, zo gedaan. Het bureau maakte een bioscoopspot (te zien vóór elke Franstalige vertoning van de film van Ridley Scott), een adressable tv-campagne, een printadvertentie en een volledige bannercampagne.

De Anthony Martin Group is gevestigd op de Hoeve van Mont-Saint-Jean, net daar waar de Slag bij Waterloo heeft plaatsgevonden. Naast zijn Waterloo-biertje brengt de groep ook Timmermans, Bourgogne des Flandres, Maredret, Martin's, Gordon, Guinness en andere bieren op de markt.

Beide partijen hopen alvast dat deze eerste overwinning zal leiden tot een lange en vruchtbare samenwerking.

Credits

Advertised brand: John Martin Brewery

Client: Edward Martin

Agency: Federate (www.federate.eu)

Creative Lead: Denis Dubrulle, Thomas Danthine

Creatives: Thomas Evenepoel, Bjorn Blockx

Graphic design: Céline Godaert

Account: Thomas Danthine

Casting agency: Wantedd (www.wantedd.com)

Production: Pickles (www.thepickles.be)

Director: Stanislas Huaux

Producer: Jeremy Marchant

DOP : Bert Degreave

Make-Up Artist: Esther Wauters

Gaffer: Patrick Haegeman

Banner production: Cédric Fripiat