Federate leeft zich uit bij Jims

Een affiche vol bams en boings? Dat moet Federate zijn met de nieuwe campagne voor fitnessketen Jims... De verwijzing naar pop-art is duidelijk en moet fitness in het algemeen (en Jims in het bijzonder) een aangename context bieden. De campagne omvat airbus, flyers, online advertenties, acties in clubs en zelfs tattoos... En o ja: de fotomodellen zijn nog altijd werknemers van Jims zelf.
En u? Bent u bam? Of toch meer boing?
Credits
Advertised brand: JIMS
Client Contact : Francis Ottevaere, Fien Demuynck
Advertising Agency: Federate
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Thomas Danthine, Julien Scouze Riviezzo
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo, Christophe Liekens
Project Management : Delphine Remy
Photographer : Jekyll’n’ hyde
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]