Federate zet JIMS in z'n blootje

Om zijn nieuwe aanbod groepslessen voor te stellen, rekent fitnessketen JIMS op Federate. Voor deze laatste is alvast geen enkel ander aanbod effectiever dan BodyPump, zelfs niet BodyNaked (ontdek hieronder zelf waarom) of BodyVolt, een fantasierijke work-out met elektrische schokken.
De activatiecampagne is zichtbaar in België, Luxemburg en Frankrijk en loopt van september tot eind oktober. Ze wordt uitgerold via pre-roll, YouTube-video's, Facebook-advertenties, online quizzen en verschillende posters die de fysieke resultaten van BodyPump naar voren brengen.
Credits:
Advertised brand : JIMS
Client Contact : Francis Ottevaere, Fien Demuynck
Advertising Agency : Federate
Agency website : www.federate.eu
Creative Director : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Manoah Iannello, Gil Gauniaux, Tiffany Van den Abeele
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Project Management : Mederic Delvaulx, Delphine Remy
Film production company : The Pickles
Photography : The Pickles
Sound : Grégory Caron

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


