Om zijn nieuwe aanbod groepslessen voor te stellen, rekent fitnessketen JIMS op Federate. Voor deze laatste is alvast geen enkel ander aanbod effectiever dan BodyPump, zelfs niet BodyNaked (ontdek hieronder zelf waarom) of BodyVolt, een fantasierijke work-out met elektrische schokken.
De activatiecampagne is zichtbaar in België, Luxemburg en Frankrijk en loopt van september tot eind oktober. Ze wordt uitgerold via pre-roll, YouTube-video's, Facebook-advertenties, online quizzen en verschillende posters die de fysieke resultaten van BodyPump naar voren brengen.
Credits:
Advertised brand : JIMS
Client Contact : Francis Ottevaere, Fien Demuynck
Advertising Agency : Federate
Agency website : www.federate.eu
Creative Director : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Manoah Iannello, Gil Gauniaux, Tiffany Van den Abeele
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo, Odile Forget
Project Management : Mederic Delvaulx, Delphine Remy
Film production company : The Pickles
Photography : The Pickles
Sound : Grégory Caron
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]