Festivalgangers Dour houden van Cara, Rodeo en Aïki

Tijdens Dour Festival, midden juli, krijgt de plaatselijke Colruyt-winkel gemiddeld 10.000 festivalgangers per dag over de vloer. Dit jaar ligt de camping op ongeveer vier kilometer van Colruyt Dour, iets verder dan gewoonlijk. Om ervoor te zorgen dat festivalgangers makkelijk hun inkopen kunnen doen, bundelen Colruyt en Dour Festival hun krachten en leggen ze gratis shuttlebussen in tussen het kampeerterrein en de winkel. De Colruyt-winkel wordt ook helemaal omgebouwd tot een festivalwinkel, met extra veel ruimte voor festivalfavorieten zoals Cara Pils en Aïki Noodles.
Om de toestroom van festivalgangers in goede banen te leiden, ondergaat Colruyt Dour een transformatie. “Een deel van de laad- en losruimte wordt omgevormd tot winkelzone voor de verkoop van grote volumes bier en water. Niet alleen drank doet het goed in de verkoopcijfers, maar ook waterpistolen en vochtige doekjes vliegen de deur uit,” zegt Christophe Dehandschutter. “Vorig jaar verkocht de winkel een vijftiental paletten Cara Pils in blik, 2.600 stuks Aïki Noodles en 1.200 stuks taboulé van Boni Selection. De handgel van Biover deed het 12 keer beter dan normaal, de verkoop van Cristaline-verstuiver vertwintigvoudigde en er gingen ook 162 waterpistolen de deur uit.”

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


