
Om de toestroom van festivalgangers in goede banen te leiden, ondergaat Colruyt Dour een transformatie. “Een deel van de laad- en losruimte wordt omgevormd tot winkelzone voor de verkoop van grote volumes bier en water. Niet alleen drank doet het goed in de verkoopcijfers, maar ook waterpistolen en vochtige doekjes vliegen de deur uit,” zegt Christophe Dehandschutter. “Vorig jaar verkocht de winkel een vijftiental paletten Cara Pils in blik, 2.600 stuks Aïki Noodles en 1.200 stuks taboulé van Boni Selection. De handgel van Biover deed het 12 keer beter dan normaal, de verkoop van Cristaline-verstuiver vertwintigvoudigde en er gingen ook 162 waterpistolen de deur uit.”

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]