(Fictieve?) bureaucommissie afgeschaft?

Veel vraagtekens, nu Medialaan de bureaucommissie van 15% heeft afgeschaft. Die was in de praktijk fictief en nettotarieven leiden tot meer transparantie en tot een correcte vergelijking met de tarieven die (digitale) bedrijven buiten de perswereld hanteren, zo luidt het. Adverteerders zouden positief reageren, andere regies hakten de knoop nog niet door en mediabureaus zijn aan het tellen geslagen. Een knuppel in het hoenderhok of een slag in het water?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]