Fietst Helmut Lotti te snel?

 Ontwerp- en communicatiestudio Cojak stond in voor de strategie, het concept, de communicatiecampagne, de art direction en de scenografie van de tentoonstelling 'Bike to the Future' rond de toekomst van fietsen, in het Design Museum Gent. Voor het concept, de vormgeving en de scenografie koos Cojak voor een vettige knipoog naar de 80’s. #biketothefuture, fast forward with clever design.
Ontwerp- en communicatiestudio Cojak stond in voor de strategie, het concept, de communicatiecampagne, de art direction en de scenografie van de tentoonstelling 'Bike to the Future' rond de toekomst van fietsen, in het Design Museum Gent. Voor het concept, de vormgeving en de scenografie koos Cojak voor een vettige knipoog naar de 80’s. #biketothefuture, fast forward with clever design.
 De expo is een internationale co-productie van Design Museum Gent en IMF Foundation en toont de toekomst van de fiets. Talent en inventiviteit zijn de koptrekkers in deze tentoonstelling: briljante ideeën en ingenieuze prototypes staan centraal. Door vorm en technologie op verschillende manieren met elkaar te combineren vinden designers de fiets steeds opnieuw uit. Het resultaat: een fotofinish van design, uitstekend vakmanschap en industrie. Maar de tentoonstelling gaat verder dan ontwerp alleen. De tentoonstelling wil de bezoeker ook doen nadenken over het belang van de fiets als volwaardig vervoermiddel. Zo hebben de makers ervoor gekozen om het vraagstuk rond mobiliteit te belichten. De oplossingen die de fiets brengt in stedelijke context krijgt ook een duidelijke plaats in de expositie. Bike to the Future loopt nog tot 23 oktober in het Design Museum Gent. Nadien reist de tentoonstelling verder naar verschillende bestemmingen.
De expo is een internationale co-productie van Design Museum Gent en IMF Foundation en toont de toekomst van de fiets. Talent en inventiviteit zijn de koptrekkers in deze tentoonstelling: briljante ideeën en ingenieuze prototypes staan centraal. Door vorm en technologie op verschillende manieren met elkaar te combineren vinden designers de fiets steeds opnieuw uit. Het resultaat: een fotofinish van design, uitstekend vakmanschap en industrie. Maar de tentoonstelling gaat verder dan ontwerp alleen. De tentoonstelling wil de bezoeker ook doen nadenken over het belang van de fiets als volwaardig vervoermiddel. Zo hebben de makers ervoor gekozen om het vraagstuk rond mobiliteit te belichten. De oplossingen die de fiets brengt in stedelijke context krijgt ook een duidelijke plaats in de expositie. Bike to the Future loopt nog tot 23 oktober in het Design Museum Gent. Nadien reist de tentoonstelling verder naar verschillende bestemmingen.
Helmut Lotti werd geflitst en trok de campagne op gang.
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


