FILIP vs BURGER KING: Who is the King?

Sinds de komst van Burger King in het Koninkrijk België werd aangekondigd, davert het paleis op zijn grondvesten, menen ze alvast bij de fastfoodketen. Burger King daagt de Belgen daarom uit om te kiezen tussen Koning Filip en de Koning der burgers.
Alle Belgen worden uitgenodigd om hun burgerrecht uit te oefenen en met een klik een koning te kiezen op de website van Burger King, opgemaakt in de kenmerkende visuele en humoristische stijl van het merk Burger King. Belangrijk detail voor hen die op Filip wensen te stemmen: het zal wat extra energie kosten!De publiciteitscampagne wordt sinds 24 mei verspreid via sociale media en affiches in de grootste Belgische steden (Antwerpen, Brugge, Brussel, Charleroi, Gent, Luik, Namen,…). Via Belga liet het Koninklijk Paleis intussen weten niet blij te zijn met deze door het Parijse bureau Buzzman gecreëerde campagne en dat geen toestemming werd gevraagd door Burger King.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]