Sinds de komst van Burger King in het Koninkrijk België werd aangekondigd, davert het paleis op zijn grondvesten, menen ze alvast bij de fastfoodketen. Burger King daagt de Belgen daarom uit om te kiezen tussen Koning Filip en de Koning der burgers.
Alle Belgen worden uitgenodigd om hun burgerrecht uit te oefenen en met een klik een koning te kiezen op de website van Burger King, opgemaakt in de kenmerkende visuele en humoristische stijl van het merk Burger King. Belangrijk detail voor hen die op Filip wensen te stemmen: het zal wat extra energie kosten!De publiciteitscampagne wordt sinds 24 mei verspreid via sociale media en affiches in de grootste Belgische steden (Antwerpen, Brugge, Brussel, Charleroi, Gent, Luik, Namen,…). Via Belga liet het Koninklijk Paleis intussen weten niet blij te zijn met deze door het Parijse bureau Buzzman gecreëerde campagne en dat geen toestemming werd gevraagd door Burger King.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]