Fitnessketen tovert ruitenwissers om in reclamedragers


M&C Saatchi heeft in Israël een opmerkelijke campagne bedacht voor de fitnessketen VIM. Het bureau kwam op de proppen met in papier uitgeknipte figuren van bodybuilders. Die heffen, zoals u hier ziet, letterlijk ruitenwissers op. De activatieteams hoefden alleen maar éven de ruitenwisser te verschuiven om de suggestie op te wekken dat een piepkleine bodybuilder er zich mee aan het trainen is. De bodybuilders in kwestie doen in één moeite dienst als folder. De chauffeur van de wagen moet de opvallende folder meenemen en geamuseerd lezen, verwachten de initiatiefnemers. Tenzij de chauffeur zich druk maakt dat iemand aan de ruitenwisser heeft geprutst, natuurlijk.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


