Flair wil vrouwen inspireren om hun dromen om te zetten in plannen zodat zij hun leven kunnen vormgeven zoals zij dat willen. Met het oog op de digitalisering van de magazinemarkt, wil Flair zich niet enkel beperken tot het magazine, maar ook online een sterke aanwezigheid creëren met zowel content als producten - zie ook de lancering van de Flair-webshop. Hiervoor wil Flair haar imago aanscherpen en top of mind worden bij vrouwen tussen 18 en 35 jaar.
Om een nieuwe, verfrissende kijk te krijgen op de toekomstige invulling van haar merk en de ontwikkelingen inzake de digitalisering van de magazinemarkt optimaal te benutten, schreef Flair een pitch uit. Na consultatie van een aantal bureaus kwam Duval Guillaume - al 13 jaar trouwe partner van Flair - opnieuw als winnaar uit de bus, waarmee Flair het vertrouwen in het bureau herbevestigt.
Duval Guillaume zal een volledig nieuwe invulling geven aan de baseline “Doe het met Flair” en het merk mee positioneren en versterken, ook op digitaal vlak.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]