Nu de winter op komst is, heeft Serviceplan voor Flandria een campagne ontwikkeld om de consument zijn dagelijkse dosis vitaminen, comfort en smaak te geven.
Flandria is sinds 1995 het Belgische kwaliteitslabel voor groenten en fruit. Het Flandria-label garandeert producten van hoge kwaliteit door bijzondere aandacht te besteden aan duurzaamheid en aan de passie van de producenten. Alleen producten die perfect en onberispelijk smaken komen in aanmerking voor het Flandria-label.
Om al deze goede en lekkere streekproducten in de kijker te zetten, heeft Serviceplan een campagne uitgewerkt waarbij elke maand een andere groente in de kijker wordt gezet. Of om preciezer te zijn: één groente speelt de hoofdrol, terwijl een andere een bijrol speelt.
In december staan respectievelijk spruitjes en champignons centraal. Via online video's en social media posts met eenvoudige, originele en lekkere recepten, verrassende informatie en andere kooktips, krijgen de twee supergroenten van de maand de aandacht die ze verdienen. Deze korte videos zijn gemaakt volgens het stop-motion principe. Een dynamisch ritme, levendige muziek en in een mum van tijd is iedereen in staat om heerlijke groentegerechten op tafel te zetten, zelfs de meest beginnende koks. Elke maand zal er een ander groentenduo worden voorgesteld.
Het recept van deze maand, pizza met mascarpone en spruitjes, vindt u op het Facebook-account van Flandria.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]