Flexus doet fantasie leven voor Dat belooft voor later

In het VTM-programma ‘Dat Belooft voor Later’ neemt Staf Coppens je mee naar een wereld waar kinderen in kartonnen raketten naar de maan vliegen en tussen lava lopen. Flexus creëerde een campagne die de kijker nieuwsgierig moet maken naar meer.
Kinderen leven soms in een ongelooflijke fantasiewereld, dat was de focus van de campagne. De kinderen beleven ongelooflijke avonturen die het bureau omzette in realiteit in korte video’s, geproduceerd in 3D CGI (computer-generated imagery). Er werden in totaal twee verschillende video’s verspreid via Facebook en Instagram. Ze werden gedurende de campagneweek 605.000 keer bekeken. In de printcampagne komt de fantasie verder tot leven. In een zelfgebouwde kartonnen doos trotseren de kinderen de woeste zee… in de woonkamer.
Credits:
Client: VTM
Agentschap: FLEXUS
Account: Julie Standaert, Renaat Delporte
CD: Sebastien Van Reet
Creatie: Valerie de Clercq, Gregy Vergauwen
Director: Frank Dewulf
Audioproductie: Brandy Jingles
Retouching: Wiseguy
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]