In het VTM-programma ‘Dat Belooft voor Later’ neemt Staf Coppens je mee naar een wereld waar kinderen in kartonnen raketten naar de maan vliegen en tussen lava lopen. Flexus creëerde een campagne die de kijker nieuwsgierig moet maken naar meer.
Kinderen leven soms in een ongelooflijke fantasiewereld, dat was de focus van de campagne. De kinderen beleven ongelooflijke avonturen die het bureau omzette in realiteit in korte video’s, geproduceerd in 3D CGI (computer-generated imagery). Er werden in totaal twee verschillende video’s verspreid via Facebook en Instagram. Ze werden gedurende de campagneweek 605.000 keer bekeken. In de printcampagne komt de fantasie verder tot leven. In een zelfgebouwde kartonnen doos trotseren de kinderen de woeste zee… in de woonkamer.
Credits:
Client: VTM
Agentschap: FLEXUS
Account: Julie Standaert, Renaat Delporte
CD: Sebastien Van Reet
Creatie: Valerie de Clercq, Gregy Vergauwen
Director: Frank Dewulf
Audioproductie: Brandy Jingles
Retouching: Wiseguy
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]