Flexus doet fantasie leven voor Dat belooft voor later

In het VTM-programma ‘Dat Belooft voor Later’ neemt Staf Coppens je mee naar een wereld waar kinderen in kartonnen raketten naar de maan vliegen en tussen lava lopen. Flexus creëerde een campagne die de kijker nieuwsgierig moet maken naar meer.
Kinderen leven soms in een ongelooflijke fantasiewereld, dat was de focus van de campagne. De kinderen beleven ongelooflijke avonturen die het bureau omzette in realiteit in korte video’s, geproduceerd in 3D CGI (computer-generated imagery). Er werden in totaal twee verschillende video’s verspreid via Facebook en Instagram. Ze werden gedurende de campagneweek 605.000 keer bekeken. In de printcampagne komt de fantasie verder tot leven. In een zelfgebouwde kartonnen doos trotseren de kinderen de woeste zee… in de woonkamer.
Credits:
Client: VTM
Agentschap: FLEXUS
Account: Julie Standaert, Renaat Delporte
CD: Sebastien Van Reet
Creatie: Valerie de Clercq, Gregy Vergauwen
Director: Frank Dewulf
Audioproductie: Brandy Jingles
Retouching: Wiseguy
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]