Flexus en Damiaanactie winnen De Standaard Solidariteitsprijs

Met een advertentie voor Damiaanactie is het Gentse Flexus de winnaar van De Standaard Solidariteitsprijs. Al dertien zomers maakt De Standaard ruimte voor goede doelen en even traditiegetrouw stoppen reclamebureaus tijd en creativiteit in deze zomercampagne. De winnende advertentie is "bedrieglijk eenvoudig," aldus de jury. "De tekst bij de foto maakt de advertentie zoveel trefzekerder: een organisatie vraagt uw gift, maar geeft zelf aan dat ze behalve uw hart en uw portemonnee ook uw fiscaal verstand aanspreekt."
Zilver en brons waren respectievelijk voor Cavaria (met een eigen ontwerp, met een foto van Hale v.z.w.) en Vlaamse Vereniging Autisme, een advertentie gemaakt door Choco. Deze advertentie voor Vlaamse Vereniging Autisme kreeg ook nog eens de Publieksprijs (met meer dan 15.000 uitgebrachte stemmen).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]