Flexus en Damiaanactie winnen De Standaard Solidariteitsprijs


Met een advertentie voor Damiaanactie is het Gentse Flexus de winnaar van De Standaard Solidariteitsprijs. Al dertien zomers maakt De Standaard ruimte voor goede doelen en even traditiegetrouw stoppen reclamebureaus tijd en creativiteit in deze zomercampagne. De winnende advertentie is "bedrieglijk eenvoudig," aldus de jury. "De tekst bij de foto maakt de advertentie zoveel trefzekerder: een organisatie vraagt uw gift, maar geeft zelf aan dat ze behalve uw hart en uw portemonnee ook uw fiscaal verstand aanspreekt."
Zilver en brons waren respectievelijk voor Cavaria (met een eigen ontwerp, met een foto van Hale v.z.w.) en Vlaamse Vereniging Autisme, een advertentie gemaakt door Choco. Deze advertentie voor Vlaamse Vereniging Autisme kreeg ook nog eens de Publieksprijs (met meer dan 15.000 uitgebrachte stemmen).



CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


