VTM gaat op zoek naar de grootste zangtalenten van Vlaanderen in een nieuw seizoen van The Voice. Om het programma aan te kondigen organiseerde Flexus karaokeduetten tussen de coaches en de strafste fans van de talentenjacht. De campagne loopt vanaf deze week op VTM.
Het Gentse reclamebureau organiseerde karaokesessies in een knalrode Cadillac. Aan het stuur coaches Natalia, Koen Wauters, Bart Peeters en Alex Callier. Op de passagierszetel en achterbank de strafste fans van The Voice. Het resultaat: vier uitbundige duetten waar coaches en fans volledig uit de bol gaan. Naast de tv-spots bedacht Flexus ook een radio- en printcampagne.
Credits
Klant: VTM
Agentschap: FLEXUS
Account: Renaat Delporte, Julie Standaert, Karen Strypens Creatie: Ken Callebaut
CD: Sebastien Van Reet
Copy: Gregy Vergauwen
Audioproductie: Brandy Jingles
Regie: Dieter Cottenies, Kurt De Leijer
Postproductie: Dieter Cottenies
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]