VTM gaat op zoek naar de grootste zangtalenten van Vlaanderen in een nieuw seizoen van The Voice. Om het programma aan te kondigen organiseerde Flexus karaokeduetten tussen de coaches en de strafste fans van de talentenjacht. De campagne loopt vanaf deze week op VTM.
Het Gentse reclamebureau organiseerde karaokesessies in een knalrode Cadillac. Aan het stuur coaches Natalia, Koen Wauters, Bart Peeters en Alex Callier. Op de passagierszetel en achterbank de strafste fans van The Voice. Het resultaat: vier uitbundige duetten waar coaches en fans volledig uit de bol gaan. Naast de tv-spots bedacht Flexus ook een radio- en printcampagne.
Credits
Klant: VTM
Agentschap: FLEXUS
Account: Renaat Delporte, Julie Standaert, Karen Strypens Creatie: Ken Callebaut
CD: Sebastien Van Reet
Copy: Gregy Vergauwen
Audioproductie: Brandy Jingles
Regie: Dieter Cottenies, Kurt De Leijer
Postproductie: Dieter Cottenies
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]