Flexus laat fans van The Voice zingen
VTM gaat op zoek naar de grootste zangtalenten van Vlaanderen in een nieuw seizoen van The Voice. Om het programma aan te kondigen organiseerde Flexus karaokeduetten tussen de coaches en de strafste fans van de talentenjacht. De campagne loopt vanaf deze week op VTM.
Het Gentse reclamebureau organiseerde karaokesessies in een knalrode Cadillac. Aan het stuur coaches Natalia, Koen Wauters, Bart Peeters en Alex Callier. Op de passagierszetel en achterbank de strafste fans van The Voice. Het resultaat: vier uitbundige duetten waar coaches en fans volledig uit de bol gaan. Naast de tv-spots bedacht Flexus ook een radio- en printcampagne.
Credits
Klant: VTM
Agentschap: FLEXUS
Account: Renaat Delporte, Julie Standaert, Karen Strypens Creatie: Ken Callebaut
CD: Sebastien Van Reet
Copy: Gregy Vergauwen
Audioproductie: Brandy Jingles
Regie: Dieter Cottenies, Kurt De Leijer
Postproductie: Dieter Cottenies
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]