Om de herpositionering van Kinder Chocolate in de verf te zetten lanceren Ferrero en Havas Providence een nieuwe televisiecampagne. Op de tonen van 'Fly me to the moon' wordt een klein moment tussen vader en dochter vereeuwigd. De spot sluit perfect aan bij de nieuwe strategie van Kinder: een klein moment tussen ouder en kind is soms groter dan je denkt.
Met deze nieuwe televisiecampagne wil Ferrero het merk Kinder Chocolate, dat de drie producten Kinder Chocolade, Kinder Chocolade Maxi en Kinder Cereals bundelt, meer aandacht geven. Waar vroeger steeds het product centraal stond, wordt nu geopteerd voor een emotioneler verhaal. Niet alleen deze strategieverandering is opmerkelijk, maar ook de realisatie van de spot. Vroeger koos men altijd voor adaptaties van internationale campagnes. Nu werd in primeur een eigen Benelux-spot gecreëerd door Havas Providence Brussel. Regisseur Bernie Roux nam de realisatie van de spot in handen. Voor de volledigheid: er werd voor de campagne niet alleen een televisiespot, maar ook outdoor- en POS-materiaal ontwikkeld.
Credits
Advertiser: Ferrero
Agency: Havas Providence
Executive Creative Director: Tom Loockx
Creative Directors: Stephane Daniel & Hugo Battistel
Creatives: Antoine Wellens & Vanessa Hendrickx
Producer: The Filmmakers - Bram Busschots & Erik Peters
Account Director: Ellen Sonck
Production company: 2 sur 2
Director: Bernie Roux
Client: Jeroen Stirnberg, Anastasia Vanherrewegen
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]