"Fly me to Kinder Chocolate"

Om de herpositionering van Kinder Chocolate in de verf te zetten lanceren Ferrero en Havas Providence een nieuwe televisiecampagne. Op de tonen van 'Fly me to the moon' wordt een klein moment tussen vader en dochter vereeuwigd. De spot sluit perfect aan bij de nieuwe strategie van Kinder: een klein moment tussen ouder en kind is soms groter dan je denkt.
Met deze nieuwe televisiecampagne wil Ferrero het merk Kinder Chocolate, dat de drie producten Kinder Chocolade, Kinder Chocolade Maxi en Kinder Cereals bundelt, meer aandacht geven. Waar vroeger steeds het product centraal stond, wordt nu geopteerd voor een emotioneler verhaal. Niet alleen deze strategieverandering is opmerkelijk, maar ook de realisatie van de spot. Vroeger koos men altijd voor adaptaties van internationale campagnes. Nu werd in primeur een eigen Benelux-spot gecreëerd door Havas Providence Brussel. Regisseur Bernie Roux nam de realisatie van de spot in handen. Voor de volledigheid: er werd voor de campagne niet alleen een televisiespot, maar ook outdoor- en POS-materiaal ontwikkeld.
Credits
Advertiser: Ferrero
Agency: Havas Providence
Executive Creative Director: Tom Loockx
Creative Directors: Stephane Daniel & Hugo Battistel
Creatives: Antoine Wellens & Vanessa Hendrickx
Producer: The Filmmakers - Bram Busschots & Erik Peters
Account Director: Ellen Sonck
Production company: 2 sur 2
Director: Bernie Roux
Client: Jeroen Stirnberg, Anastasia Vanherrewegen
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]