Na enkele verkennende gesprekken vertrouwde FlyVLM, die opereert vanuit Antwerp Airport, zijn communicatiebudget toe aan LDV United. Het eerste resultaat van de samenwerking prijkt op The Crown Plaza Hotel en zal ook online te zien zijn.
De focus ligt op de belangrijkste troef van FlyVLM, namelijk een ongelooflijk vlotte en snelle check-in. Dit resulteerde in de lijn: “From car to plane in 20 seconds with FlyVLM." In het najaar plant FlyVLM nog activatiecampagnes om hun aanbod vanuit Antwerp Airport te promoten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]