We work for you. Dat is de slogan van het gloednieuwe contentplatform van Vandemoortele. Focus Advertising ontwikkelde deze informatieve en inspirerende digitale hub voor chefs en bakkers die op zoek zijn naar slimme oplossingen voor hun business.
Vandemoortele is een Belgisch familiebedrijf met twee business lines; één in bakkerijproducten en de andere in margarines, culinaire oliën en vetten. Met het contentplatform biedt de onderneming smart solutions voor de uitdagingen waar chefs en bakkers mee geconfronteerd worden. Zo brengt het online platform artikels, tutorials, podcasts en whitepapers over hedendaagse topics als duurzaamheid, digitalisering, energie-efficiëntie, enz. Alles om de chef of bakker te ondersteunen in het runnen van hun zaak. Focus Advertising ontwikkelde dit platform van A tot Z. Van strategische workshops over het uitzetten van een contentstrategie tot de volledige contentcreatie en uitrol van het platform. Er werden bijvoorbeeld meerdere tutorial-video’s geshoot en podcast-afleveringen opgenomen in samewerking met Exstatic Video Agency.
Een kijkje nemen op het platform? Dat kan hier.
Credits
Johan Van Hecke en Gaelle Codron: Account management
Veerle Vandenbroucke en Karel Vanoverberghe : concept
David Libeert en An De Puysseleyr: design
Mathias Deswarte : strategie
Liselotte Delobelle: content strategy en copy
Thijs Quequin: art direction
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]