Focus Advertising maakt professioneel contentplatform voor Vandemoortele

Crea / News

We work for you. Dat is de slogan van het gloednieuwe contentplatform van Vandemoortele. Focus Advertising ontwikkelde deze informatieve en inspirerende digitale hub voor chefs en bakkers die op zoek zijn naar slimme oplossingen voor hun business.

Vandemoortele is een Belgisch familiebedrijf met twee business lines; één in bakkerijproducten en de andere in margarines, culinaire oliën en vetten. Met het contentplatform biedt de onderneming smart solutions voor de uitdagingen waar chefs en bakkers mee geconfronteerd worden. Zo brengt het online platform artikels, tutorials, podcasts en whitepapers over hedendaagse topics als duurzaamheid, digitalisering, energie-efficiëntie, enz. Alles om de chef of bakker te ondersteunen in het runnen van hun zaak. Focus Advertising ontwikkelde dit platform van A tot Z. Van strategische workshops over het uitzetten van een contentstrategie tot de volledige contentcreatie en uitrol van het platform. Er werden bijvoorbeeld meerdere tutorial-video’s geshoot en podcast-afleveringen opgenomen in samewerking met Exstatic Video Agency.

Een kijkje nemen op het platform? Dat kan hier.

Credits

Johan Van Hecke en Gaelle Codron: Account management

Veerle Vandenbroucke en Karel Vanoverberghe : concept

David Libeert en An De Puysseleyr: design

Mathias Deswarte : strategie

Liselotte Delobelle: content strategy en copy

Thijs Quequin: art direction