Focus Advertising maakt professioneel contentplatform voor Vandemoortele

We work for you. Dat is de slogan van het gloednieuwe contentplatform van Vandemoortele. Focus Advertising ontwikkelde deze informatieve en inspirerende digitale hub voor chefs en bakkers die op zoek zijn naar slimme oplossingen voor hun business.
Vandemoortele is een Belgisch familiebedrijf met twee business lines; één in bakkerijproducten en de andere in margarines, culinaire oliën en vetten. Met het contentplatform biedt de onderneming smart solutions voor de uitdagingen waar chefs en bakkers mee geconfronteerd worden. Zo brengt het online platform artikels, tutorials, podcasts en whitepapers over hedendaagse topics als duurzaamheid, digitalisering, energie-efficiëntie, enz. Alles om de chef of bakker te ondersteunen in het runnen van hun zaak. Focus Advertising ontwikkelde dit platform van A tot Z. Van strategische workshops over het uitzetten van een contentstrategie tot de volledige contentcreatie en uitrol van het platform. Er werden bijvoorbeeld meerdere tutorial-video’s geshoot en podcast-afleveringen opgenomen in samewerking met Exstatic Video Agency.
Een kijkje nemen op het platform? Dat kan hier.
Credits
Johan Van Hecke en Gaelle Codron: Account management
Veerle Vandenbroucke en Karel Vanoverberghe : concept
David Libeert en An De Puysseleyr: design
Mathias Deswarte : strategie
Liselotte Delobelle: content strategy en copy
Thijs Quequin: art direction
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]