Focus Advertising schuwt het daglicht niet

Vanaf deze week pakken AG.Plastics en Focus Advertising uit met een nationale campagne met als slogan ‘Hello Daylight’. “We zorgen voor meer licht tijdens de donkere winterdagen” is de kernboodschap. De campagne is te zien (zie spotje hieronder) en te horen op VTM en Q2, Stubru, Q-music en Joe-FM. Daarnaast loopt er een online media-offensief met gerichte advertenties op Facebook, Livios en een SEA-campagne op Google.
AG.Plastics produceert en verdeelt de Skylux-lichtkoepels en is daarmee marktleider in België.
https://www.youtube.com/watch?v=lzRYOC5yR8s&feature=youtu.be
Credits
Klaas Fremaut: account supervisor
Nathalie Beels: senior account executive
Karel Vanoverberghe: creative director
Marieke Raes: art director
Mathias Deswarte: website, online en social media
Frédéric De Ly: media strategy en buying
Johan Van Hecke: PR coördinatie
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]