Focus Advertising verdiept zich in jaarverslagen

Hoe je van je jaarverslag meer maakt dan kolommen, tabellen en boekhoudpraat? Door een (goed) bureau in te schakelen. Focus Advertising maakte van het maken van jaarverslagen een aparte discipline. Dat leverde dit jaar weer opvallende creaties op. Geen saaie soep, maar een wervende corporate brochure die de troeven van Lotus perfect uitspeelt. Lotus en Focus bewijzen dat een jaarverslag niet altijd droge materie moet zijn. Hocus pocus!
Voor Barco creëerde het bureau een dedicated onepager met alle highlights. Voor wie dieper wil graven, is het volledige jaarverslag ook beschikbaar als online pdf.
Interessante content is één zaak. Je content aantrekkelijk brengen is andere koek. Focus Advertising nam de vormgeving van het jaarverslag van diepvriesspecialist Ardo voor zijn rekening. Resultaat: een rapport dat er bijzonder appetijtelijk uitziet en smaakt naar meer.
En het jaarverslag van Xpo Kortrijk werd omgebouwd tot Xpo Zine, een magazine over, door, in en rond Kortrijk Xpo. Het brengt een gevarieerd verslag over de beurzen en events, maar biedt ook een blik achter de schermen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]