Focus Advertising verdiept zich in jaarverslagen

Hoe je van je jaarverslag meer maakt dan kolommen, tabellen en boekhoudpraat? Door een (goed) bureau in te schakelen. Focus Advertising maakte van het maken van jaarverslagen een aparte discipline. Dat leverde dit jaar weer opvallende creaties op. Geen saaie soep, maar een wervende corporate brochure die de troeven van Lotus perfect uitspeelt. Lotus en Focus bewijzen dat een jaarverslag niet altijd droge materie moet zijn. Hocus pocus!
Voor Barco creëerde het bureau een dedicated onepager met alle highlights. Voor wie dieper wil graven, is het volledige jaarverslag ook beschikbaar als online pdf.
Interessante content is één zaak. Je content aantrekkelijk brengen is andere koek. Focus Advertising nam de vormgeving van het jaarverslag van diepvriesspecialist Ardo voor zijn rekening. Resultaat: een rapport dat er bijzonder appetijtelijk uitziet en smaakt naar meer.
En het jaarverslag van Xpo Kortrijk werd omgebouwd tot Xpo Zine, een magazine over, door, in en rond Kortrijk Xpo. Het brengt een gevarieerd verslag over de beurzen en events, maar biedt ook een blik achter de schermen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]