Focus leeft op hout van Parky

Op hout leven is goed leven, vindt Parky. En daarom zijn hun vloeren gemaakt om op te leven, te spelen, te springen en te dansen. Misschien zelfs om op je sokken om het verst te glijden. Maar zeker ook om op te morsen. Want soms is het leven nu eenmaal morsig. Parky combineert het klikgemak en het prijskaartje van een laminaatvloer met de gezelligheid en warmte van echte eik, notelaar of teak. Hun recept is een stevige kern, afgewerkt met een ultra dun (maar ultra stevig) laagje echt hout. En dat voel je.
Een goed verhaal, maar dat moesten ze dan wel nog verteld krijgen. En dus behield Focus Advertising de naam Parky en timmerde men aan de rest. Het resultaat is een heldere waardepropositie, verpakt in een campagne, een brochure, een nieuwe website en een nieuwe sociale mediastrategie. Een stevige kern van een verhaal dus, met een laag van het echt goeie spul erbovenop.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]