Focus leeft op hout van Parky
Op hout leven is goed leven, vindt Parky. En daarom zijn hun vloeren gemaakt om op te leven, te spelen, te springen en te dansen. Misschien zelfs om op je sokken om het verst te glijden. Maar zeker ook om op te morsen. Want soms is het leven nu eenmaal morsig. Parky combineert het klikgemak en het prijskaartje van een laminaatvloer met de gezelligheid en warmte van echte eik, notelaar of teak. Hun recept is een stevige kern, afgewerkt met een ultra dun (maar ultra stevig) laagje echt hout. En dat voel je.
Een goed verhaal, maar dat moesten ze dan wel nog verteld krijgen. En dus behield Focus Advertising de naam Parky en timmerde men aan de rest. Het resultaat is een heldere waardepropositie, verpakt in een campagne, een brochure, een nieuwe website en een nieuwe sociale mediastrategie. Een stevige kern van een verhaal dus, met een laag van het echt goeie spul erbovenop.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]