Foodpairing, het creatieve foodtech-bedrijf achter de gelijknamige smaakdatabase, won op 18 februari de prijs voor disruptive innovatie van het jaar. Deze prijs werd uitgereikt door de expertenjury van de TechStartupday-awards. Foodpairing profileert zich als globale referentie voor nieuwe food&drink-combinaties. Het bedrijft in 2009 werd opgericht door Bernard Lahousse, Peter Coucquyt en Johan Langenbick. Het wil naar eigen zeggen hét wetenschappelijke platform voor persoonlijke smaak suggesties worden.
Op 18 februari vond de eerste editie van Tech Startup Day plaats in Brussel, georganiseerd door Startup.be. Op basis van criteria zoals winst, vindingrijkheid en schaalbaarheid koos de jury van Belgische Tech experts vijf genomineerden per categorie. De vier categorieën bestonden uit Startup of the year, Scale up of the year, Student startup of the year en Disruptive innovation of the year. Het was voor deze laatste categorie dat Foodpairing in the running was, samen met vier andere bedrijven. Na de nominatie lag het lot van de genomineerden in handen van het publiek dat kon stemmen voor hun favoriete bedrijf. Foodpairing behaalde de overwinning met 31% van de stemmen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]