Foodpairing is Disruptive innovation of the year

Foodpairing, het creatieve foodtech-bedrijf achter de gelijknamige smaakdatabase, won op 18 februari de prijs voor disruptive innovatie van het jaar. Deze prijs werd uitgereikt door de expertenjury van de TechStartupday-awards. Foodpairing profileert zich als globale referentie voor nieuwe food&drink-combinaties. Het bedrijft in 2009 werd opgericht door Bernard Lahousse, Peter Coucquyt en Johan Langenbick. Het wil naar eigen zeggen hét wetenschappelijke platform voor persoonlijke smaak suggesties worden.
Op 18 februari vond de eerste editie van Tech Startup Day plaats in Brussel, georganiseerd door Startup.be. Op basis van criteria zoals winst, vindingrijkheid en schaalbaarheid koos de jury van Belgische Tech experts vijf genomineerden per categorie. De vier categorieën bestonden uit Startup of the year, Scale up of the year, Student startup of the year en Disruptive innovation of the year. Het was voor deze laatste categorie dat Foodpairing in the running was, samen met vier andere bedrijven. Na de nominatie lag het lot van de genomineerden in handen van het publiek dat kon stemmen voor hun favoriete bedrijf. Foodpairing behaalde de overwinning met 31% van de stemmen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]