Form TS en Secondfloor zijn op zoek naar een huishoudelijke hulp

Crea / News

Laten we eerlijk zijn, op het eerste gezicht is hulp in de huishouding geen baan waar je spontaan voor zou gaan. En al helemaal niet als je twintig bent en op zoek naar iets zinvols in je leven. Maar hulp in de huishouding is een baan met betekenis: het gaat erom anderen te helpen in hun dagelijks leven. Dat is wat Form TS (Fonds de formation sectoriel - Titres-Services) en het bureau Secondfloor willen communiceren in een nieuwe bewustmakings- en wervingscampagne.

Huishoudsters bieden dagelijks hulp van onschatbare waarde aan veel mensen. 

 

De campagne belicht verschillende klantprofielen die die hulp nodig hebben om meer tijd te hebben om te doen... wat ze willen. Met een vleugje humor tonen de posters en video's profielen van gewone mensen die niet alledaags zijn en vertellen ze ons hun verhalen die soms een beetje vergezocht maar zo waar zijn.

Het huishouden helpt deze mensen te doen wat belangrijk voor hen is en dat is logisch. Aide-Vandamme, Aide-Marie, Aide-Bilal, Aide Duval. Huishoudelijke hulp. Meer dan een job die schoonmaakt! Een job die dank je wel zegt.

Credits: 

  • Client : FormTS/VormDC
  • Contacts : Alexandrine Morant, Nathalie Vandervinne, Peter Van de Veire
  • Agence : secondfloor
  • Accounting : Justine Saifi, Anaïs Lavie, Olivier Bialek
  • CD: Marie-Laure Cliquennois
  • Creation : Pierre Urbaniak, Eric Vandamme
  • Copy : Bart Van Goethem, Pierre Urbaniak
  • Graphic Design : Ben Hiffe
  • Production: Toast
  • Film director: Raphaelle Tinland
  • Photographer: Noah Dechamps
  • Sound studio: Bleu Nuit