Volvo maakt haar lanceringscampagne bekend voor haar nieuwe XC60. « Eén van de veiligste wagens ooit gemaakt, » klinkt het bij de autofabrikant. En dat wil die ook meteen demonstreren in haar gloednieuwe spot. In “Moments” viert Volvo namelijk alle momenten die nog kunnen gebeuren in het leven wanneer een auto-ongeluk vermeden wordt. Want soms doen de momenten die door het toeval nooit meer kunnen gebeuren er het meeste toe. “Moments” werd gerealiseerd door bureau Forsman & Bodenfors Gothenburg, dat al meerdere prijzen won met spots voor Volvo.
https://www.youtube.com/watch?v=pjQt2lEZIXg
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]