Volvo maakt haar lanceringscampagne bekend voor haar nieuwe XC60. « Eén van de veiligste wagens ooit gemaakt, » klinkt het bij de autofabrikant. En dat wil die ook meteen demonstreren in haar gloednieuwe spot. In “Moments” viert Volvo namelijk alle momenten die nog kunnen gebeuren in het leven wanneer een auto-ongeluk vermeden wordt. Want soms doen de momenten die door het toeval nooit meer kunnen gebeuren er het meeste toe. “Moments” werd gerealiseerd door bureau Forsman & Bodenfors Gothenburg, dat al meerdere prijzen won met spots voor Volvo.
https://www.youtube.com/watch?v=pjQt2lEZIXg
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]