Sorteren, recycleren, sorteren, recycleren, … De inspanningen die Fost Plus al meer dan 20 jaar levert voor de selectieve ophaling, sortering en recyclage van ons huishoudelijk verpakkingsafval (PMD, glas, papier-karton) maken deel uit van ons dagelijks leven. Dit werk lijkt vanzelfsprekend en als een wel geoliede machine z’n gang te gaan. Het succes van Fost Plus is echter compleet afhankelijk van de wil en de motivatie van burgers… die sorteren.
The Manifest maakt via een 45 seconden-spot duidelijk dat iedereen zijn steentje moet bijdragen en dit voor altijd, generatie na generatie. We moeten goed blijven sorteren! De spot vertelt het eenvoudige en ontroerende verhaal van een kleine jongen die zijn vader eraan herinnert dat je nu en voor altijd moet blijven sorteren…
Vincent De Brus stond in voor de realisatie van de spot, Stéphane Le Park voor de belichting en het Parijse TwoSevenLab ontfermde zich over de speciale effecten. De televisie- en bioscoopcampagne wordt aangevuld met een abribuscampagne. Hierbij wordt de headline ‘Denk aan de toekomst, blijf goed sorteren.‘ op de voorgrond geplaatst. Deze wordt begeleid door vier beelden, die gaan van een kinderhand in de nabije toekomst, tot zelfs een sorterend ‘wezen’ in de verre onvoorzienbare toekomst.
Team:
Cliënt: Johan Goossens, Adriaan Lowet, Aurore Van Bogaert
Creatie: Olivier Vozzella, Laurence Lising
Strategie: Eric Vanden Broeck
Account: Iris Warnants
Realisatie: Vincent De Brus
TV Producer : Vicky Van Elst
Affichage: Foto en 3D Jean-Pierre Vander Elst
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]