Frans Hulet en Olivier Pierre (Egghunter) winnen eerste editie Frame the Future

4schools / Awards / News

De creatieve wedstrijd "Frame the Future", georganiseerd door JCDecaux in samenwerking met ACC en JCDecaux, nodigde jonge creatieven uit om hun creativiteit te uiten via digitale out-of-home (DOOH). De uitdaging van deze eerste editie was om in slechts 6 seconden een krachtige boodschap van algemeen belang over te brengen, met een positieve impact.

Frans Hulet en Olivier Pierre van Egghunter maken deel uit van de vier winnende duo's van de "Frame the Future"-wedstrijd. Hun creatie herinnert ons eraan dat seksualiteit een inclusief onderwerp is dat ons allemaal aangaat. De campagne is te zien van 7 tot 13 mei 2024.

Deze nieuwe wedstrijd, die afgelopen zomer werd gelanceerd tijdens St-Canneke, geeft jonge creatieven de kans om vertrouwd te raken met het DOOH-formaat, hun portfolio te verrijken en hun werk in heel België te promoten. Er is intussen een tweede editie in voorbereiding.