Volgens een Europese studie uit 2014 is ons land één op de 3 vrouwen wel eens geconfronteerd met geweest met fysiek en/of seksueel huishoudelijk geweld. Om daar iets aan te doen, heeft de Franse gemeenschap afgelopen week haar nieuwe campagne 'Le Journal de Marie' voorgesteld, gecreëerd door Bonjour. Daarmee wil het slachtoffers aanmoedigen om hulp te zoeken en het publiek sensibiliseren rond deze problematiek.
De campagne wordt uitgerold via het internet, affichage en 7 televisie- en radiospots. Elke dag zal er een nieuwe spot, die telkens staat voor één van de zeven etapes van huiselijk geweld, uitgezonden worden.
Credits
Bureau: Bonjour
Klant: Fédération Wallonie Bruxelles
Creatie en Art directie: Marine Vincent et Pierre Jadot
Copy: Marine Vincent et Carl Hansenne
Radioproductie: Dame blanche Bruxelles
Stem (Marie): Ondine Sténuit
Motion Design: Vincent Legrand
DOP: Ma ël Lagadec
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]