24 Sèvres heeft samengewerkt met enkele grote namen voor een nieuwe campagne rond zijn collecties. 24 Sèvres is de nieuwste multi-brand e-commerce ervaring van LVMH, geïnspireerd door de emblematische Le Bon Marché Rive Gauche. 24 Sèvres koos Fred & Farid om de campagne "Waar mode tot leven komt" te leiden. Het parijse bureau presenteert een film van Nicolas Winding Refn (Drive, The Neon Demon) met een choreografie van Nicolas Huchard (medewerker van Christine & the Queens).
Credits:
Agency: FRED & FARID New York
Client: 24 Sèvres
Title of ad: Where Fashion Comes to Life
Chief Creative Officers: Fred & Farid
Brand Supervisors: Eric Goguey, Julien Malhomme, Sidney Biolley
Associate Creative Director: Nicolas Berthier
Agency Producers: Damien Fournier Perret, Adélia Demachy
Production Company: Stink
Producer: Greg Panteix
Director: Nicolas Winding Refn
Music: Busy P - Genie
Post Production: Nightshift
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]